sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Malja ystävyydelle.

Seuraa tunnustus. Itsekuririntamalla on tapahtunut ratkeaminen.
Alku oli NIIN lupaava (kuten aina) ja tein jopa oman elämäni historiaa menemällä elokuviin ILMAN NAMIA - ja vieläpä yksin.

Tästä se alamäki sitten alkoikin. Mäkkärin luukun kautta kotiin ja pieni lipsahdus irtokarkkipussille.
Litsari poskelle ja uuteen nousuun! 

Mutta viis ruokavalioista ja treeneistä. Nyt on elämässä tärkeämpiäkin asioita.

Olen aiemminkin vouhkannut ystävyyden tärkeydestä ja nyt aion tehdä sen taas.
Tiedättehän sen tunteen, kun yritätte ystävien kanssa kokoontua yhteen, mutta yhteisen päivän löytäminen tuntuu olevan ylitsepääsemätön haaste?

Kokemuksesta voin kertoa, että se ei vaadi kuin yhden sydänsurun aiheuttaman romahduksen, ja ystävät on siinä - parin tunnin varoitusajalla.

<3
"Ystäväsi huolehtii
kun askelees on hatarat
Elämässä pitää kii
jos sen päältä putoat"

En voi kylliksi kiittää teitä murut <3
 (Ja vaikka viini onkin ystävä, kiitokseni ei ollut tarkoitettu suoranaisesti sille)

Hitokseen räiskyvät pari vuotta takana. Mitä nyt vähän syöpää ja sydänsuruja, mutta perkele mua varten on vielä parempiakin suunnitelmia!!
Ja mikä tärkeintä - huomiseenkaan ei tartte rämpiä yksin.
<3

P.S. Kirjoittajan henkisen takaiskun (ja pikkusen kilahtaneen elämäntilanteen) vuoksi blogi saattaa sisältää pieniä määriä vollotusta, hempeilyä, sekavia ajatuksia ja turhaa lätinää.
Mut se on elämää se.

1 kommentti:

  1. Paljon onnea hyvistä uutisista. <3
    mulla olis kysymys kävin tossa kesällä gynekologilla uusimassa samalla e-reseptiä. Papakoe oli ilmeisesti kunnossa ku ei oo soittoa kuulunut käynnin jälkeen. Siinä samalla gynekologi tarkisti rintani ikää on mulla 31v. Menin sitten siinä tilanteessa hämilleni ja gynekologi tarkisti kahteen kertaa molemmat rintani ja kolmannen kerran vasemman rintani ja takas eikai sielä vasemmassa rinnassa mitää erikoista ole. Ja se juttu jäi niinku siihen. Nyt oon miettiny että pitäskö mun olla huolissani terveydestäni. Välillä tulee vasempaan rintaan hetkellistä pistävää kipua ja harvemmin oikean puolessa rinnassa on pistävää kipua. En nyt oikeen tiedä mitä mun pitäs tehdä..
    T: Martzu

    VastaaPoista