Levoton mutta onnellinen

Ah - mitä kevään tuntua ilmassa! Ja mielikin on kyllä sen mukainen :)
Ei kuitenkaan vielä niin paljon, että olisin saanut treenikautta aloitettua - kuinka HITOKSEEN turhauttava voi ihmismieli olla.
Olen keskellä niitä kaikkein tyypillisimpiä selityksiä - lastenhoito-ongelmista ajanpuutteeseen. Sen verran pitkälle olen jo kuitenkin päässyt, että olen saanut varattua tälle viikolle kolme crossfit tuntia, mutta aika yllättävää, että olen joutunut perumaan niistä kaksi. Voi nolous!
Perjantain tunti olisi vielä varattuna ja sinnehän perkele mennään vaikka väkisin!

Ihan toimettomana tässä ei kuitenkaan olla oltu, sillä aloitin koirani Kinan kanssa Agilityharrastuksen alkeiskurssin merkeissä. Eipä voi muuta sanoa kuin että VAPISKAA PUUDELIT - Kina on saapunut agilitymaailmaan! <3
Ensimmäinen kerta meni ihan täydellisesti. Kun Agilitykentällä vilahtaa nakki, ei Kinalle jää yksikään suoritus puolitiehen ;)
Enpä voi kuin lämpimästi suositella kyseistä lajia ihan jokaiselle koiran omistavalle <3

Väsynyt harrastaja
Nyt on pakko hehkuttaa yhtä sisustuslöytöä jonka tein muutama viikko sitten.
Olen tunnetusti erittäin suuri "pöllöfani" ja kerään itselleni kaikenlaista "pöllökivaa" silloin tällöin. Noh - yksi kaunis päivä sain vision pöllöaiheisesta seinätarrasta, jota lähdinkin metsästämään siltä istumalta - kuten yleensä mulla on tapana.
Löysin aiiiiivan täydellisen massiivisen seinätarran pöllökuvilla varustettuna eräästä suomalaisesta verkkokaupasta, mutta hintaa kyseisellä tarralla olikin rapiat 40 euroa. AIVAN liikaa meikäläisen lompakolle...
Hetkellisen epätoivon jälkeen löysin kuin löysinkin tismalleen saman tarran Ebaysta. Ja nyt tulee se paras osuus - nimittäin HINTA! Postikuluineen 14 EUROA! Voin sanoa, ettei ole laisin viimeinen kerta kun käytän kyseistä kauppapaikkaa <3

Ja siinä se nyt nököttää - keskellä olkkarin seinää - isona, mutta ihan täydellisenä

Pöllötarra
Ja KYLLÄ - mä tiedän että se kuuluisi lastenhuoneeseen mutta EI - mä en halua sitä lastenhuoneeseen. Mä halusin sen mun olkkariin <3
Mummu sanoi, että sehän on ilmiselvä "elämänpuu" - ja todentotta, se on täydellisesti mun elämän puu - pikkusen levoton mutta niin onnellinen <3

P.S. Jos jollain ois vinkkejä miten herättää toi mun köyhä orkidea taas henkiin - ideat otetaan vastaan <3

Päivieni karvainen ilo <3

4 kommenttia:

  1. Kerro linkki kauppaan mistä tilasit tuon tarran - ihana :)

    VastaaPoista
  2. Tarra ON hieno...ja juuri olkkarissa...eihän missään ole määrätty, että vaan lastenhuoneeseen sais laittaa!

    VastaaPoista
  3. Uskomattoman osuvasti sanottu ja kuvattu tuota kuvaa ja elämänpuuta pikkuisen levoton mutta niin onnellinen :) vedet kihosi simmuun ;)

    Nessa

    VastaaPoista
  4. Orkidea "kuolee" aina välillä. eli ei kuki kokoajan. kastele silti kerran viikkoon kunnolla, se kai tykkää että kastellaan ihan upottamalla. sitten saatat kokea ihmeen! yks kaunis päivä kukka on täynnä nuppuja! niin kävi mulle ja kukat oli taas kukassa useemman kuukauden. nyt raukka on taas ihan ranka, mut en mä sitä pois heitä :) T: ei todellakaan viherpeukalo, ja sitä suuremmalla syyllä miten ilahduin kun orkidea kukki uudestaan ja uudestaan! -riikka

    VastaaPoista

Viisas ja vittumainen - kävelevä näyttämötaiteeni.

"Ei hyvä tavaton miten ylimielinen tyyppi"  - oli ajatukseni aviomiehestäni, kun kaksi ja puoli vuotta sitten työkeikalla ensi k...